TOO FACED HANGOVER 3-IN-1 PRIMER & SETTING SPRAY REVIEW

TOO FACED came out with their new 3-in-1 primer & setting spray! here is my take and review on it!

As a primer – 7/10
As A Setting Spray 10/10
As A Refresher 10/10

Follow Me On Instagram : @HEYPARIS
Follow Me On Twitter: @HEYPARISS
Follow Me On Snapchat: ILikeVodka
Like My Facebook: https://www.facebook.com/HeyParisTV

MAIL ME! 😀
—————————-
Po Box:
11046 Guildwood PO
Scarborough,ON
M1E1N0

Comments

Elanaaa G says:

almost at 100k

AJ says:

Paris is the spray still sticky after it dries?? … Kinda like Fix+ because as much as I like it, I hate that sticky feel it has after you spray it on.

Pinar Nurlu says:

You are the reallest!!!!!❤❤ love you already

maya !! says:

i mean $40 is a little much for rosewater and glycerin

Peachyyy08 says:

It definitely gave you a glow

J J says:

Lmao i know exactly what you mean , whoever I hug someone I just try to keep my head off of their shoulders because i already know my makeup is going to go everywhere , if this works for you Im definitely going to try myself

Caitlin Corsun says:

Yas Paris! Get that glow! Next time can you do a wear test?

Michelle Rodriguez says:

New here…just subscribed you are too funny!! Thanks for the honest review and yes these days those are hard to find!

christina tbh says:

i hear wild thoughts, i like

Leah Nicole says:

if your reading this, i want you to know you are beautiful and that god loves you<3

rose.t says:

wild thoughts in the background made the video more lit than it already was

SimplyBree says:

A moment for that lippie Paris, love it !!!

Linda Barrientos says:

I tried it today for the first time and I feel like it broke my makeup. I’ve got oily skin, though. Has anyone with oily skin tried it?

j vallejo says:

dammn paris films late af

Cady Lynn Flores says:

You are hilarious had me cracking up the whole video. New subscriber forsure 🙂

Adriana Sanchez says:

What would you rate the Smashbox primer water?

Naledi M says:

100% could be just one person

Makeupbymeko says:

Tacky primer make the makeup stay on longer

Beautyonthegowithmsjo says:

I really don’t like too faced products lol

Daria Johnson says:

where is cam. how is he.

Desiree H says:

U the best Paris

Maria Zepeda says:

is it good for oily skin??

MelaninInfusion says:

Try Ben nye final seal setting spray for transfer free

nina knox says:

you reminded me of joseline Hernandez when you said listen ho lol

Hona is strange says:

a 100 percent on everything well damn I don’t know what to say anymore

Gabby Sokolowski says:

how long do u think it would last u until?

FieryWolf 13205 says:

They probably asked 2 people and ’cause both of them agreed, they put 100% on the box

Amanii Beard says:

she has me set out to buy this spray frfr

Savage_vaeh_bae The real Nevaeh Mitchell says:

Hi my name is Nevaeh I am 12 years old you are my favorite youtuber please respond I am going to highschool at 12 i deserve it please i beg i love you

lynette longmire says:

Nice review I wore it and it made me much oilier on the skin during the day, I am not saying it is not a good primer spray, And it wet the hell out of my eyeshadow that looked horrible after the end of the day.I did a review on it when I first purchased the product it looked good but after it was just too hydrated for my skin.I think I will be returning this one.xoxolynette3232

Jasmin T Beer says:

You are a crackup lol i could watch you for hours lol

Excuse Me says:

can you please do a makeup collection

Magnimazing says:

“100% got paid.”

u.u

Tia P says:

i hear that wild thoughts in the tge background. i’m obsessed with the song right now.

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!